En toen kwam er een varkentje met een lange snuit - Reisverslag uit Thamel, Nepal van Hannelore Colpaert Caroline Ceulemans - WaarBenJij.nu En toen kwam er een varkentje met een lange snuit - Reisverslag uit Thamel, Nepal van Hannelore Colpaert Caroline Ceulemans - WaarBenJij.nu

En toen kwam er een varkentje met een lange snuit

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hannelore Colpaert

27 Juni 2006 | Nepal, Thamel

Hallo allemaal,

Wat gaan twee maanden snel voorbij! Morgen stappen we het vliegtuig op richting Belgie en het lijkt alsof we hier nog maar net zijn.
YAUC voelde dan ook meteen als thuiskomen en de gedachte dat we de kinderen een lange tijd niet zullen zien, voelt een beetje raar.

Vandaag is er een afscheidsfeestje! We gaan de kinderen tracteren op fruit! We hebben dan ook meteen maandag-fruitdag ingelast.

Vorige zondag hebben de kinderen hun inentingen gekregen, de gordijnen hangen, het tweede bamboerekje is aangekomen, er staat een tafel en bankjes in de nieuwe keuken!, ieder kind heeft zn eigen handdoek,... en al nemen de Nepalezen voor alles hun tijd, tijdens ons verblijf zagen we dat met een beetje steun van buitenaf YAUC de kans krijgt om te groeien. En dit wil ook zeggen dat er in de toekomst misschien meer kinderen in YAUC terechtkunnen!

Dit was ons verhaal vanuit Nepal en YAUC en dus ook een beetje jullie verhaal.
Jullie horen zeker nog van ons in Belgie.

Groetjes
Hannelore en Caroline

En toen kwam er een varkentje met een lange snuit en ons reiske was uit:-(.

• 28 Juni 2006 - 07:01

Rita:

Van in 't begin tot nu op t'einde heb ik met veel belangstelling en ook wel bewondering jullie avonturen kunnen volgen.
    Knap wat jullie hebben gedaan!
    Caroline, ik hoop dat je je tijd zal vinden en het ziet zitten om eens binnen te springen.
    Na deze lange verre reis heet ik je van harte welkom!
    Rita

Nicole:

Welkom thuis.

• 28 Juni 2006 - 08:32

Liesje (Drendes):

Jullie hebben dat daar super gedaan! Girl Power! Ik ben fier op jullie! Goede terugreis en tot gauw.

• 28 Juni 2006 - 10:43

San En Tim:

We weten dat het afscheid echt heel lastig is/was. Hoop dat jullie het met een goed gevoel hebben afgesloten maar dat zal ongetwijfeld!!! Een hele goed terug reis!

Sandra en Tim

• 30 Juni 2006 - 12:50

Sonia & Co:

wellicht zijn jullie nu al thuis - awel geniet ervan, oost - west thuis best